alla har sina gränser..

..till och med jocke har det märkte jag i lördags

bestämde mig för att jag ville till ikea innan jag började jobba i lördags. så det var inget mer att göra än att åka till ikea. hittade en jättefin tavla som vi ska ha i tv-rummet över soffan. var lite stolt där ett tag.
stönade mig till att det skulle ju vara kul och åka till em möbler också när vi ändå var ute och åkte
så lyckos mig fick åka dit med
. hittade min drömhylla till hallen, blev om inte ännu stoltare
under tiden vi skulle krångla in hyllan i bilen la jag lite hastigt fram förslaget att plantagen ligger ju här brevid
det var då jag upptäckte att även jocke har sina gränser när det gäller att shoppa med mig
dett hela slutade med ett kort pass dig, och så åkte vi hem ;P

vid 9 igår bestämde jag mig för att nu fick minsann julen vara över och klockan 11 så var som sagt julgranen nere
lite sorgligt, men så är det..

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha, ja han charmar allt i sin väg den lilla "skitongen". Gillar din blogg!

2009-01-07 @ 09:02:01
URL: http://jennyjansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0