antifit

idag slog jag till och köpte mig ett par nya svarta jeans eftersom mina gamla har övergett mig och gått från slimfit till antifit
hittade ett par efter många om och men på vero moda.. hihi älska
på nogot vis blev det naket utan dom, har stirrat mig blind på klader som skulle se jättebra ut till svarta byxor bara för att jag inte har haft några, men nu är det väl avhjälpt hoppas jag
även om det nu hänger minst 5000par jeans i garderoben så är det inga son duger
blev dock sugen på att par andra, men de får vänta. ska ju till göte nästa månad kanske hittar några där
om inte annat finns ju samma kedja där om jag inte hittar några andra;)

var nog det jag hade på hjärtat

byebye

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha de är ju du! Du är överallt på internet.. typ spindeln i "nätet" fniss..

2009-01-30 @ 00:28:55
URL: http://lagunabeach.blogg.se/
Postat av: jenny

har jag?..Vad är utmaningen?

2009-01-30 @ 09:43:04
URL: http://jennyjansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0