att sola, lr att inte sola..

..det är frågan

sitter nu här och tittar på sex and the city, snart klar med sesong 3 på under en vecka. gud vad jag kommer att hata den serien sen, lr inte vem vet.

hade bestämt mig för att gå upp tidigt idag för att gå och sola. men lycka till emma med det. jocke lyckades släpa upp mig vid 12, bra där.
blev två avsnitt av sex and the city istället ock pannbiff med mos till frukost
jocke började jobba vid 1, så vid 2 kom jag fram till att jag iaf ville gå och sola så off we go
o gud va skönt det var. lr ja skönt och skönt, ligga i en liten låda som man lätt kan få cellskräck i
men på nåt sätt så är det ändå skönt, tills man kommer ut, duggade. och de som ite solat. allt sticker och är jobbig när man solat
jockes reaktion var kanske ännu bättre,-ja du ser faktiskt lite skitig ut.
tack gubben, verkligen tack!

är nu äntligen ledig i två dagar, skööönt. får se vad det blir,
mys pys, hihi

har även sett att det iaf är några som bryr sig om att läsa min blogg;) kul kul

ha det bra

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0