dagen efter

sitter nu här och fryser ägnade gårdagsmorgonen åt att tejpa fönsterna i tv rummet med frystejp eftersom isoleringen är väldigt otillräcklig. upptäckte dess utom nu att det ena elementet inte fungerar så det blir att ringa farbror vaktmästaren imorgon så vi får upp lite värme här

var ju hemma under julen med mamma och pappa. eftersom pappas dator var allt annat samarbetsvillig så blev det inte så mycket skrivet där
hur som helst var det underbart skönt att bara få mysa lite. var till farmor och mormor och överallt
även till åke(mamma och pappas kompis) sen bar det av till karlstad. där jocke var. var skönt att se även han. är lite ovant att vara utan kan. händer inte så ofta, fick dessutom en tredje presentutdelning;)

har nu även hunnit städa lite fått ordnning i klädkammaren, ett framsteg är väl att man nu kan se golvet iaf.. känner jag mig rätt stolt över. det har ju varit en katastrofzon där sen jag flyttade in, all skit åkte in där sen stängde jag bara dörren. men nu äntligen står det i lådor på vinden.

var ju som bekant ny år igår.blev att fira nyår på jobbet då jag jobbade
vilket jag inte tyckte gjorde så mycket iaf, kan tycka att nyår är lite lätt överskattat iaf.blir aldrig som man tänkt sig iaf.
jobbade iaf. jag, jocke o max. gick nåt så underbart bra.
mamma och pappa var där och åt i ett sälskap på 8p, innan det var dom på cabary. var ute och hälsade lite på dom. så stolt så. kul att dom fick göra nåt istället för att sitta hemma tycker jag.
var nåt så grymt mycket halabalo på torget med raketer och grejer
hade dock tur att det lugnat sig lite när det var dax att sova

imorse var det sovmorgon. när jag väl kommit på att jag ville ut på stan hade de få affärer som var öppna stängt och solen gått ner. svinkallt var det med. blev en liten fönstershoppingtur iaf. nu sitter jag och försöker få tillbaka känseln i fötterna, sakta men säkert tror jag att det kan gå. funderar över att omgruppera telefonerna eftersom den bärbara inte vill fungera när jag fick bredbandstelefoni. tror det kan gå om dom flyttas om lite.

tog mig friheten att beställa skvallertidning, bara tre nr så det är väl inget

nu blir det snart årets tvpogram victoria secret, vet att det är gubbsjukt. men tycker om det iaf

ha en god fortsättning
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0