från det ena till det andra

den allmänna huvudvärken har nu övergått till allmänn halsbränna. har ännu inte bestämt vilket som är bäst än, lr kanske sämst. är iaf otroligt jobbigt. hata
träffade en mycket söt, mycket gullig bebis idag idag, helt underbar en sån vill jag ha tyst och sover sånt tycker vi om
fick till och med hålla han en stund, gud så söt. blev livrädd så fort han började röra lite på sig, bara väntade på att han skulle börja skrika (brukar vara första reaktionen när jag håller i småbarn) men mycket söt var han.

var på ett ganska bra humör idag också, efter det att jag lyckats ta mig upp ur sängen, det är inte bra att byta säng.
såg faktiskt fram mot dagen, tyvärr gick jag väl lite på patrull mot slutet av dagen
men morgondagen får avgöra hur illa det tillslut blev.

gårdagen var mycket slö, lyckade väl ta oss från kil vid 5 nån gång, int riktigt vad vi hade tänkt men det blev skönt iaf
tog hämtmat från nya peking och det var faktiskt godare än vad jag hade förväntat mig.
ännu olyckligare är väl att mina älskade svarta jeans verkar ha övergett mig. plötsligt säckade dom bara ihop allt vad stretch heter bara försvann, får se om en ny tvätt kanske kan rädda dom, men det ser mörkt ut.
blir nog att investera i ett par nya som det ser ut.

byebye

Kommentarer
Postat av: desirée

Du har blivit utmanad ! :D

2009-01-29 @ 23:07:56
URL: http://desssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0