huvudvärk och dåligt humör

har haft en period med dåligt humör nu på senaste, vet inte riktigt varför men allt retar mig, för att göra allt ännu värre så har ja (än en gång) fått huvudvärk på kvällarne vilket kanske är ännu mer störande faktiskt.
var en lite upp och ner dag på jobbet igår dessutom, lyssna aldrig mer på mig så kanske det går bättre nästa gång.

haed tänkt att stanna hemma och plocka lite innan jobbet men tror att jag ska göra ett försök att gå ut på stan, iaf bara för att få lite luft, kanske hjälper lite.om inte annat kan jag fortsätta min "gardinomtags jakt";p ska bara få i mig lite mer mat först.
är ju ledig fre, lör, sön och det ska bli nåt så grymt gott bara åka iväg lite och komma bort. kanske är det jag behöver för att bli på bättre humör, vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0