språkas

har haft en underbar ledig dag idag. blev väl kanske inte rektigt som jag hade tänkt mig, men det kan skjutas upp till imorgon.
sov skönt till klockan 12 och orksde inte masa mig ut på stan förrens vid 5. blev en liten runda bara för att se på folk, är ju fortfarande rea så det finns inget nytt i affärerna, tyvärr.
vi funderade på att gå på bio ikväll, men efter många om och men kom vi fram till att det blir bio imorgon
däremot blev det "kvällsmat" lr säger man middag, skitsamma mat blev det iaf på arena hörnet, tapas, gott gott tack jocke!!

sitter nu och funderar på en språkkurs, känner mig lite sugen på det..läste franska på högstadiet. men det var inte riktigt rätt tid för mig
ska fundera lite över det. måste ta ledigt, blabla.. av någon anledning fins det bara kvällskurser. måste dessutom kolla vad plånboken säger om det. vi får se.

imorgon är en ny ledig underbar dag, vi får se vad som händer

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0