klagar, för att jag får ;)

jag är en sån som klagar på andra att dom aldrig uppdaterar sina bloggar nog ofta, tyvärr är jag tragiskt nog en av dom som jag brukar klaga på.
förlåt.

senast har det inte varit så mycket, tagit det lugnt och jobbat.
anmälde mig faktiskt till franskkursen, så i 12 veckor ska jag läsa franska på torsdagar. enda problemet är att kursstarten inte är satt än, men det kommer väl

i fredags hade dom som bor våningen över oss lyckats släpa upp minst 10 elefanter till sin lägenhet och lärt dom alla danser ur mamma mia musikalen. det var iaf vad vi hörde ner till oss, kanske inte så trevligt. skärpning!!
vill också göra ett utfall mot alla som ska envisas med att prata engelska, lr ska vi kalla det svengelska och inte kan. även de som ska sjunga falskt till allt, håll er till duschen om ni nu ska envisas med att sjunga, allt detta för andras trevnad. bara för att jag är på lite klaghumör, och bara därför.

var ute en sväng till ikea och bergvik idag. skulle lämna tillbaka 2 lampskärmar som jag köpt, passade inte riktigt. tänkte köpa nya på ikea men med min tur så var dom naturligtvis slut, och med jockes tur så måste vi ju åka tillbaka till ikea en annan dag ;p
tyvärr gubben

var nog allt  jag hade på hjärtat för tillfället

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0