allmänt kaos, lr nåt??!?

kom iaf upp lite tidigare idag tror klockan var 11 lr nåt, bara att sattsa lite till imorgon och komma upp tidigare. bara att jobba på
jocke skulle på möte idag vid 12, efter att han gått fick jag nåt tokspel och slängde  iväg alla mattor för att dammsuga och torka golvet. var faktiskt skönt, luktar gott och äntligen skönt att gå på golven
enda problemet efter det var ju att golven var blöta (naturligtvis)
löste detta med att gå ut och gå på herrhagen nästan två timmar, var faktiskt skönt fint väder, det var längesen det kändes så skönt.

var tvungen att ringa till telia idag med, fick brev igår om att jag inte bekräftat mitt nya abornemang på hemtelefoni vilket hade stått i brevet jag fått i december och gjorde jag inte det skulle abornemanget stängas av efter 14 dagar. mycket intressant eftersom jag inte hade fått något sånt brev. fick iaf ta och ringa, hatar telias kundservis, "ursäkta, jag förstår inte ditt ärende, kan du upprepa ditt ärende" döö kom i vilket fall fram ganska snabbt och det visade sig att abornemanget redan var bekräftat och att brevet skickats ut efter det. nödvändigt! långsam postgång telia måste ha.

anmälde mig även till nix idag, trött på att småpojkar som inte ens kommit ur målbråtet ska ringa och försööka pracka på mig bredbannd och telefoni från nåt annat skitbolag, nej tack tror inte det.
är det bara att se om det fungerar, vi får väl se hur många tåt´rar som blir fällda hos dom små pojkarna.

på tal om småpojkar såg jag på tv4s nya storsattsning med idol juryn. kan inte någon bara skicka tillbaka den där stackarn till trollhättan lr vart han nu kom från. såhär är det i vuxenvärlden alla tycker inte att du är bra, life suck. och när ni ändå är igång kan ni väl iaf sencurera när han spottar och fräser och leker trummvirvel, ingen gör så. åk hem, du suger, sorry!

jocke och jag hade världens planer på att gå på bio idag, vi kom inte längre än att kolla på vilka som gick, sen gick vi till hemköp och köpte micropopcorn och gick hem
ska kolla på kung fu panda nu=)
blir bio en annan dag
just nu  blir det mys pys hemma

blev dessutom lite lätt irriterad för en grej förut, tänker inte reta upp mig för mycket än innan jag får reda på om det är sant imorgon lr inte. men är det det så blir jag lite grinig faktiskt.. men vi får se.

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0