det rullar på

vaknade i fredags av att det ringde på dörren. PANIK!! kom på att vaktmästaren skulle komma och laga elementet, ännu mer panik. nyvaken och yr försöker jag få tag på trökan som ska ligga där någonstans på golvet, enda jag hittar är mjukisbyxor(min vanliga tur)
vid det här laget pratas det i hallen och jag upptäcker att jocke tydligen redan är uppe och har släppt in honom. lite mindre panik och jag lyckas äntligen hitta en tröja och hoppas på att jag inte ser alltför nyvaken ut.
lyckligtvis fick han igång elementet så nu är det hela 18 grader. en god start tycker jag

lördagen ägnades åt att jobba oc hatt ha allmänt tråkigt, mer än så blev det inte med det

idag kom mamma och pappa hit och åt mat. pannbiff och mos, gottgott
passade på att få hjälp upp med en hylla och lite tavlor (äntligen) var lite kalt på väggarna så tyckte det var skönt
har tittat lite på sex and the city, fick ju der i julklapp förra året och filmen i år. men vill ändå se serien innan jag ser filmen, löjligt jag vet. men sån är jag.

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0