årets första

årets första dopp var väl då avklarat. lr ja dopp och dopp va inte ens i till knäna. men i var jag iaf!! ;p
doris bada med, men när hon fick syn på vattensorken (heter det vattensork??) så var bada inte prio längre, humm undrar varför?!

imorgon ska det hämtas balkongmöbler, äntligen, hihi.
balkongmys på G tror jag, lr vad tror ni?=D

måste plocka lite bara, mammsen och pappsen ska ju hjälpa till och här ser det lite ut som hejkomochhjälpmig!!
ajabaja!!
hade ju planerat att dra igång operation leta-efter-måttbandet ikväll. men tror helt enkelt att jag knallar iväg och köper ett nytt imorgon. ett extra måttband har väl ingen dött av. det ligger väl på samma ställe som pincetterna som också är borta. för att inte tala på skruvarna till soffan. vart är dom??

nej nej. sova var det väl tal om tror jag, lr?
natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0