hihi

vad är det för dag idag, vad är det för dag idag? jo det är emmas namnsdag idag, hurra! hurra! hurra!
japp så ligger det till! namnsdag för hela slanten.
fick en sko av jocke, snällt av han ;) svinsnygga är dom iaf! nu behöver det bara sluta regna så jag kan använda dom. lr så kööper jag inpregnering till dom (och resten av mina skor som är i behov av inpregnering) imorgon. blir nog så.
återstår bara att se om klarälven svämmar över tills imorgon så jag inte tar mig in till stan.
det är min nya teori, klarälven kommer att svämma över efter allt regn så att jag inte kommer in till stan. känns inte så troligt, men kanske! 

Kommentarer
Postat av: johanna

Grattis grattis =)

2009-07-24 @ 10:51:29
URL: http://galax.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0