uppdatering.nu

det här med uppdatering är ju tydligen inte min starka sida måste jag säga
har inte haft någon egentlig lust att blogga, så jag har tyckt att det varit lika bra att låta bli tills känslan kommer tillbaka
det har den väl egentligen inte gjort, men måste ju visa att jag lever iaf.

dagens stora fråga är nog. - hur länge kommer killen i lägenheten brevid egentligen orka sjunga alla abba låtar han kan. (inse, du är för full. bara gå och lägg dig för guds skull!!)

imorgon är det jobb som står på planeringen. ganska ovanligt för min del. men omväxling är ju kul det med. därefter följer två lediga daga som har planerats i minut. typ iaf. om det blir som vi (jag) tänkt ;D
det återstår att se.

fortsatt trevlig helg allesaman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0