smyginvigning av balkongen

igår hade vi lite smygpremiär på balkongen (trotts regnet). mysigt värre. skulle åka för att kidnappa patricia
men körde vilse, på herrhagen. typiskt mig, men hittade rätt iaf fast bakvägen typ. hittade dig iaf;p
blev brownis och glass mums mums var det.

imorse var det upp tidigt för jocke skulle till tandläkaren 0840 är det ens lagligt att vara uppe så tidigt?
tror inte det faktiskt!!
höll på att somna i väntrummet, hade ju varit kul om jag suttit där och snarkat när jocke var färdig. sen bar det av hem för att sova. och sova gjorde vi, fast mest jag, jag som skulle ta hand om jocke när han var nyopererad. dålig flickvän jag är. men jag köpte kompresser till han sen iaf.

nu sitter jag och pillar med nagelolja och nagelbandskräm. har katastrofnaglar, och nu ska det bli andra bullar, så de så!!snygga naglar ska det vara på sommaren och resten av året med kanske. men men

ska kika om det inte finns like brownis kvar från igår, gottgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0