stockholm vs karlstad

sitter och funderar lite, saknar faktiskt stockholm lite. var ju där med mamma i början på månaden och det var ju helt underbart faktiskt

Är det inte vackert så säg..

..rosendal trädgård..

..en sån vattenspridare vill jag också ha!!

Kära kusin vitamin som jag träffar alldeles för sällan (tyvärr).

mamma, på nåt sätt kan jag faktiskt hålla med om att vi är lika, humm!

Hittade på en byggnad på söder, påven him self

Ben & Jerry's..

..när ska karlstad öppna ben & jerry's glassbar?

Fast å andra sidan är det ganska skönt i karlstad med, ny balkong t.ex.

..glass med gubben på balkongen.

Slakta sterion eftersom den svalde min nya beyonce skiva, död åt cd-spelaren!!

och får man tråkigt kan man alltid ta en tur på solareturen. det finns alltid massor med roliga lappar att titta på ;)

kanske är ganska bra här ändå, lr vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0