gott om uteserveringar är det ont om

idag var det då jobb, jockes föräldrar åkte hem och jag började den långa vandringen till jobbet.
jaja jag vet att det tar 7 minuter, men ändå.
blev inte så mycket att göra, så planer för uteservering efter jobbet började smidas. DOCK var det väldigt många fler som tänkte samma sak som oss.
blev tillslut "kaffehus köpa av george" (nej jag vet det heter inte så, men det blir mycket roligare) mysigt värre, fick dit patricia också så det inte blev så mansdominerat ;p risken kanske inte var så stor från början, men ända. skönt var det iaf.

imorgon är det klippning som gäller, gaah vad ska jag göra med fluffet. får antagligen vinka hej då till lite av det ;( sånt som händer. ska jag våga lugg lr inte? humm det tål att tänkas på, vi får se imorgon

hej då håret, vi får se när vi ses igen, ångest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0