helt perfekt, me like

idag har varit en sån där underbar dag, en sån då bara allting stämmer
började dagen på ikea, men med min tur glömde jag hälften, ikea någon? ;D
blev en sväng på stan. lite böcker, lite kläder och lite pärlor. sen var det hem för att plocka lite i kartongerna som tydligen fördubblas för varje gång jag vänder ryggen åt dom. men nu börjar det kännas ganska bra här
dags för saft och kakor någon dag!!
var iväg och hämtade gubben från jobbet och vi var och åt mat på casanova, jättegott men gud så mätt man kan bli.
tur hade vi men vädret med, för nu regnar det,  mohaha ;p

precis en sån dag man kan leva på hur länge som helst. helt perfekt. me like!!

Kommentarer
Postat av: dess

ikea o kakor någon dag hörde jag ? :D jag står med på listan att följa med iaf !! :D wiiiiii

2009-06-11 @ 13:54:45
URL: http://desssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0