midsommar

jag är död. är ungefär så som jag känner mig.full rulle hela dagen,
-orkat upp
-till kil o hälsat på mormor
-hämtat farmor
-till farmors gamla hus
-till mamma o pappa
-åkt till midsommarfirandet
*dans runt midsommarstång
*tipspromenad
*lottköpning
*fika
-tillbaka till mamma o pappa för att äta
-köra hem farmor
-hem
-nu=utslagen i soffan

ändå så har det varit en sån där skön dag, såna dagar som jag saknar att ha. kul att träffa farmor och att vara med henne. är något som tyvärr tagit tid att växa fram. men det kommer

hade ju egentligen planerat att åka till stugan,men det var skönare att åka tillbaka till stan. få plocka och dola lite. får se om vi åker en sväng imorgon istället

hoppas att ni har haft en trevlig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0