vattenbrist?!?


helgen var väl händelserik, minst sakt. slutdiskuterat
har kämpat mot en envis uttorkning som inte riktigt vill ge med sig. hittills iår har det väl varit 3st tror jag, var av denna den värsta. inge kul alls om vi säger så. som tur är jobbar jag bara 3dagar till vecka resten får jag väl tillbringa i en pool lr nåt så jag får i mig nog med vatten, har så grymt svårt för karlstadvatten, smakar ju bajs rent ut sagt. ge mig gott vatten, hemmavatten som när jag var liten, det var gott vatten

grattis till patrica som fyllt tant också (tack för den kängan). jag är tant, herregud;p
njut av din badanka! ;p

har en sån shoppinglust också, ajaj. måste gömma spenderarbyxorna ett tag igen. men det är ju så kul, får fixa allt i lägenheten så att det går att shoppa hit..och kanske lite till mig;p
dessutom en liten klipptid med, det skulle inte sitta fel. vad tror ni om lite lugg? humm det tål att tänkas på

nepp, nu ska det skrivas mathandlingslista och sen är det sovadax, det tar på krafterna det här!!!

Kommentarer
Postat av: dess

vi ska vara hos daniels föräldrar på midsommar! :( jag daniel, hans föräldrar, och två vänner till föräldrarna, SUPER ROCKIGT ! trodde det skulle bli ngn kompis grej av det hela meen dom drog ngn annanstans, men jag o daniel känner det är sniket att bjuda in sig själv ... JAJA ! får dricka sig dyngrak eller försöka komma hem i tid ist ;) Hoppas att DU får det bra iaf !! :D <3

2009-06-18 @ 13:08:33
URL: http://desssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0