den uppdateringen, den uppdateringen

ojojoj vad jag inte är bra på att uppdatera, fy mig
tänkte att jag skyller på värmen som alla andra, det blir bäst så!

orkar inte skriva något större, mer komplicerat nu heller (det är fortfarande varmt)
rensade kameran 611 bilder så jag slänger upp några av dom istället;p


vad är inte midsommar utan lite dans runt majstången! och varför heter det majstång?


sommarbild. det bästa som finns


varför måste man ha säkerhetsåtgärder om stolpen ligger på backen


som vanligt finns det inga bilder på mig, så det blir lite kort på jocke ;p



yes, hittade ett kort på mig ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack tack hälsar Vidar. Ja, gud vad fort det går.



Mysiga sommarbilder!

2009-06-25 @ 09:01:58
URL: http://jennyjansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0