haleluja, lr nåt sånt?

PRISA GUD, BREDBANDET ÄR TILLBAKA!!
utan bredband i 12 dagar har vi försuktat i nya lägenheten!;p

så illa kanske det inte är, men nära på.
mycket som har hänt på dessa dagar, vi har som sagt lämnat herrgårdsgatan för en ny stärre lägenhet med balkong, när nu balkongen behagar att dyka upp, det är det ingen som vet. men förhoppningsvis innan sommaren är slut.

många nya frågor har uppkommit, som:
- vart är skruvarna till soffan?
- vart är benen till soffan?
- vart kom alla kartonger igrån, gick dom andra flyttgubbarna fel?

och

vad var den mögliga citronen i min cola på arena egentligen?
en lime, en gurka lr en omogen advokado? humm det tål att tänkas på!!

en liten konfirmation har även hunnits med ( tyvärr är nog sladden till min kamera på samma plats som skruvarna till soffan så några bilder blir det inte förrän jag hittat sladden ;(  ))

nej nu tror jag minsann att det är lite kartonger som kalla, vi får väl se

and I'm back in the game ;)
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0