matkoma

så här sitter jag nu utslagen i soffan med min uppsvälda-ätitförmycketmat-mage. är så mätt så jag tror jag spricker. jocke lagade massor av god mat och erik kom hit och åt med oss.smaskens var det iaf

skulle tvätta idag, vara duktig och fixa, tyvärr tyckte inte tvättbrickan som låser upp dörren samma sak, fick ringa till stackars fastighetsskötaren som inte alls hade lust att knalla hit och hjälpa mig. orkade inte tvätta när allt kom omkring. blev så mycket krångel. bar iväg till bergvik för att handla lite, tyvärr var vi inte ensamma om att tänka så.
hittade en svinsnygg tunika som jag vill ha.får bli på måndag. är mycket på måndag nu.

höll på att regna bort också, lägligrt nog gick mitt paraply pajpaj efter bara tre gånger, skitparaply!

imorgon är det midsommar och fullt ös som gäller. först ska man ta sig upp, iväg till kil för att hämta farmor, hinner vi blir det även en tur till mormor. 1500 är det dans runt midsommarstången mamma ska spela sen blir det mat. fullt ös medvetslös!!

på något vänster ska det städas här med. måndag kommer jockes föräldrar till vår flyttröra. hej och hå! mycket att göra på lite tid.

trevlig midsommar allesamman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0