den dagen, den sorgen

var ju som sagt på hockey igår, var inte riktigt som jag hade trott men det var väl helt okj. blev dock en lång färd hem och väl hemma fungerade varken telefon lr internet. stora starka jag orkade inte kolla vad som var fel förrän imorse ;p
 
dagen har annars varit ganska lugna fikat på stan och kollat runt lite. gjorde ett tappert försök till att börja städa men det rann som vanligt ut i sanden, typiskt mig. men imorgon blir det andra bullar minsann ;p
planerna för kvällen var bio men av någon anledning orkar vi inte masa oss iväg (mitt fel, ångrar mig alltid precis innan vi ska gå, jag vet)
blev lite mys på arena hörnet, men tyvärr var personalen fullt upptagna med att umgås med personalen som inte jobbade, tips, ta firmafesten när ni har stängt nästa gång.

inte mycket att stoltsera med idag, hoppas morgondagen blir bättre;)
natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0