frammåt,bakåt,upp och ner

klockomställning var det tydligen idag, hejsan hoppsan.
la fram en teori om att man borde ju få sova en timme längre eftersom man ställde fram klockan borde det ju bli en timme till, lr? jar ju dock ingen som köpte detta konsept förutom jag, men tyckte det var värt ett försök. ;p

hade dock världens mysiga dag idag, jocke kom och väckte mig. vi slöade lite och gjorde oss iordning. sen bar det av till kil där vi köpte pizza och sen av till stugan för att se finalen på let´s dance, sveriges värsta bilförare och  spårlöst. slöade oss riktigt rejält.

mamma kom även en sväng så vi var iväg och plockade påskris och pulsade runt i snön. var väldigt sugen på att åka lite pulka, men orkade inte dra på alla kläder och risken att bli väldigt blött var väldigt stort. så tyvärr blev det inget av.

hur som helst var det en underbar dag! =D

blev lite lätt nojig igår när vi kom hem från jobbet, det lyste i klädkammaren, det stod en skokasse som jag inte har något minne av att jag ställt där och dörren till sovrummet var nästan stängd. humm lite lätt scitsofren (stavas hur?) här kanske men har inget minne av att jag gjort något av detta. vi får väl se

äntligen kom den underbara solen fram också, hoppas även att dom utlovade 15 graderna kommer snart också. för just nu är dom efterlängtade.

jocke ställde om klockan i tvrummet nu och klockan blev plötsligt väldigt mycket. typiska. blir nog att lägga sig och bläddra lite i tidningar innan det blir nattnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0