fredag 13

fredag den 13 sägs ju vara en otursdag men jag vet inte riktigt än. vi får väl hoppas att så inte är fallet för då kommer väl vår nya nya lägenhet att gå åt helvete. let´s not hope so.
känns ändå rätt bra, var nervös så jag trodde jag skulle dö påväg til kontraktskrivning. men det gick ju bra, fick dock en överladdning av energi efteråt som slog över, inte bra

var iväg en sväng på stan efteråt, hade sett en kjol på vila i kalmar när vi var där, men köpte den tyvärr inte då jag inte var på prov humör och tänkte att dom har ju ändå vila i karlstad. men hade dom den kjolen då? NEJ! måste fråga om den kommer in. ingen som ska till kalmar som kan köpa den åt mig?
marie kom med en räddande ide, åhlens. så det får bära av dit imorgon för att kolla efter kjol

jobbade idag var inte så överdrivet mycket, men känns som om jag har kvar förkylningen i kroppen, blir sådär febervarm och tom i huvudet. bblir så jobbigt när folk ropar saker till höger och vänster som man ska göra och komma ihåg. får helt enkelt hoppas att det går över.

ska försöka att komma iväg och sola imorgon. av någon anledning är det avkopplande att ligga i den där lilla lådan
måste även försöka hitta en kjol annars kommer jag inte kunna göra något annat än att leta efter en, besatt kanske man kan kalla det ;P

nattnatt och god fortsättning på fredag den 13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0