fullt att göra innan man ens hunnit vakna

idag var det fullt schema innan jag ens vaknat, dock lite mer än vad jag planerat.
min grund ide var att vi skulle bort och titta på lägenheten välja golv och tapeter, dessutom att jocker över huvudtaget skulle få se den för första gången.

låg i vilket fall och smågrisade lite imorse innan jag skulle gå upp, dessvärre har det ju varit annons om min nuvarande lägehet i helgen, så telefonan har gått varm. så någon mysig morgonstund blev det ju inte.
lyckades även ringa fel när jag skulle få tag i byggnads vaktmästaren, ringde istället till någon stackare i norrland som inte förstog vad jag så och tvärs om. FÖRLÅT!det var inte meningen
efter ytterligare ett försök med rätt nummer bar det tillslut iväg
tyckte nog att jocke såg lite skeptisk ut när han kikade runt, men tror nog att det ska bli bra.

så nu sitter jag och väntar på att den första av 3 ska komma och kolla, hatar att sitta och vänta. det finns absolut ingenting som jag kan göra undertiden för då kommer jag ju lyckas att välta ut något så att det blir kaos och katastrof. skulle inte förvåna mig, det är ju jag.

ska iväg och jobba sen med, tror inte att det blir så mycket idag, folk (dvs. jag) har dåligt med pengar nu så. blir nog lite företag lr liknande, let´s see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0