lediga torsdagen

idag är det som sagt min favorit dag. min alldeles egna lediga torsdag då jag läser franska. me like.

var ganska mycket som skulle göras idag. började med att städa i jockes lägenhet är mycket som måste göras innan man flyttar men nu är vi iaf en bra bit på vägen och det känns skönt om vi nu ändå ska ur den till 1/4. sen var det bara att rejsa in till stan, jocke lagade mat och jag var iväg till resia. efter många om och men kom vi fram till att vi ska flytta fram våran resa till kreta. den planerade resan var ju 2 veckor innan vi ska flytta eftersom vi inte hade några planer på att flytta när vi bokade den. tror det kommer att bli bra dels kommer jag inte ha någon ro i kroppen för att orka slappna av när jag vet vad som väntar, har vi tur kanske vi får komma in tidigare i lägenheten och då är det lite jobbigt om vi är på kreta. dessutom och det här är viktigt, vi har antagligen mer pengar då och det kan ju vara bra;p

sen var det att snabbröja lägenheten var två st som skulle kolla på lägenheten idag tyvärr, lr ja tyvärr och tyvärr inte mitt problem om lägenheten inte blir uthyrd, så var det bara en som kom och kollade och lägenheten, den var tyvärr inte aktuell för dom. den andra avbokade 20 minuter innan han skulle komma, med ett sms, moget! humm.
sen var det iväg till min älskade fransk kurs, är skänt att göra något annat, något som inte har md händerna att göra på ett sätt. det blir inte en produkt på samma sätt som det blir på jobbet. tycker om det.

satt och kollade på mitt konto förut och det finns väl inget mer depprimerande än det, tyvärr
har sett en så söt kjol som jag skulle vilja ha. vet inte riktigt vad det har tagit åt mig men tycker om kjolar. får väl vänta med det tills jag får lön nästa gång, men vill ha!!! suck.
det återstå att se kanske hittar lite pengar tills imorgon;)

nu är det jobb som gäller fredag och lördag, söndag är vi lediga och då ska det köras lådor till mamma och pappa, sen blir det 2års kalas för mitt kusinbarn ellen, söt unge.

kanske ska försöka få något gjort mer ikväll, humm vi får se..

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0