ajsan bajsan så det kan gå

ajsan bajsan var ett tag sen nu. har tyvärr som ni kanske märkt inte skrivit så mycket på senaste
vi har åkt direkt till jocke eefter jobbet för att kunna städa och packa (till alla andras stora förskräckelse som bor runt om)
hade i vilket fall en förbesiktning igår, vilket jag tyckte var lite skumt men vist det är så dom gör så way not?
idag ringde äntligen gunilla från kbab har varit så nervös över detta så jag inte vetat vart jag ska ta vägen.
enda problemet är att hon inte ringt tillbaka än. har väl antagligen lunch, men känner att jag kan inte börja med något innan hon har ringt. eftersom jag isf måste ner dit och skriva kontrakt och sen ringa till nwt och eftersom hon helst går innan 3 så känns det lite hopplöst. är hon mot förmodan kvar så måste jag knalla hela vägen till nwt eftersom jocke har gått till jobbet. Lyckat Emma!!

annars har det inte hunnits med så mycket mer än flyttning och jobb.
jocke fyllde ju dock år igår så det blev lite presentöppning, tyvärr ingen tårta lovade att köpa semlot innan jobbet men det glömde jag ju såklart. så det får bli iväg och köpa det sen.

är i vilket fall ledig idag (och tur är väl det om nu detta ska dra ut på tiden) ska iväg och läsa franska ikväll 1930, enda som grämer mig är att jag inte hunnit plugga så mycket som jag önskat. har ingen ro ikroppen för att sätta mig med allt annat som snurrrar. känns lite dumt om jag skulle halka efter efter första gången men får väl ta igen det sen isf.

imorgon sätter vi kurs mot kalmar för att vara där över helgen med jockes familj. blir nog skönt att få rensa huvudet lite och komma iväg. enda problemet är väl att jag inte har paackat än. måste måste måste. rörig jag känner mig ;)
ska iaf försöka komma iväg tidigt imorgon eftersom det är en liten bit att åka dit dock får vi se om vi måste stanna vid nwt först, beroende på om fröken där har gått hen idag lr inte. med min tur är hon väl ledig imorgon.
kan hon inte bara ringa.

skulle egentligen behöva städa här också ifall det ska komma någon och kolla när vi inte är hemma. pinsamt om det var skitigt liksom.
första prio blir nog att försöka få i mig något att äta, fika någon?
nej man kanske ska äta mat.

vi får se, välkommen till mmin röriga värld iaf. måste hitta några trådar att dra i för att komma på rätt köl igen;D

ha det bra så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0