bonjoure

bonjour  madame,  ca va?

hur många stavfel hittade ni? antagligen ganska många orkar inte sitta och leta stavning just nu. har iaf kommit hem från min franskkurs kanske därför jag könner mig så "fransk" ;p börjar komma in i det lite nu känner att jag oftast hänger med. hade ju lite ångest innan jag gick dit idag att jag inte tränat nog mycke. det hade jag nog antagligen inte riktigt gjort iaf såhär i efterhand men det gick bra iaf. blir mer till nästa gång, nu vet jag iaf hur jag ska lägga upp det och hur jag tror att jag pluggar på bästa sätt.

då är det officiellt nu iaf har äntligen fått lägenteten. så nu ska jag bli sundsta-tjej, humm undrar om jag passa på sundsta har ju alltid bott i centrum hela tiden jag bott i k-d ;p
så illa ska det nog inte bli så illa, tror nog att det blir ganska bra det här. det blir ju fortfarande inte mer än 5 min till centrum iaf.
borde egentligen packa lite vi åker ju som sagt till jockes föräldrar  i kalmar imorgon. hade tom varit duktig och köpt resegodis i förtid så att säga. men detta är nu slut då jag blev godis sugen. heja mig som vanligt. skräll.
måste bara ta en sväng förbi nwt eftersom fröken hade bestämt sig för att gå hem när jag ringde. med min tur är hon väl ledig imorgon också.

men men ha det bra aurevoir med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0