mycket, mycket

har varit lite, lr snarare väldigt dålig på att uppdatera nu känner jag. har varit så mycket som hänt att jag inte riktigt hunnit med. veckan har varit märkt med FLYTT me väldigt stora bokstäver. och det känns nu vill jag säga. tisdag flyttades majoriteten av jockes möbler och torsdag städades den ur. mamma kom och hjälpte mig att städa, började med frukost på ikea sen bar det iväg för flyttstädning a'la super duper. gud vad vi städade. tack snälla mamma och pappa för all hjälp! torsdag var även franskadag. var lite lätt sliten så jag vet inte riktigt vad som fastnade lr inte. hade nog varit skönare att vara hemma.
lördag var stora tvättdagen. tvättid 8-12. är detr ens lagligt att ha tvättid så tidigt. när jag väl fått på 2 maskiner tar tvättmedlet slut, många affärer som har öppet vid 8 en lördag vill jag säga. hemköp öppnade vid 9 så det blev att pinna iväg dit när dom öppnade. tyvärr är personalen där ungefär lika trevliga som dom på konsun city. alltså inte överdrivet trevliga. speciellt inte när man har gått upp vid 8 på morgonen och lagt sig 2 natten innan. fick tillslut mitt tvättmedel och kunde tvätta vidare.

idag bar det av hem till mamma och pappa, var även en sväng till kil och till mormor. blev inte så mycket vettigt gjort satt och sökte på google earth, vad kul man kan ha med så lite.mamma och jag skulle bara gå och vila och läsa lite, detta slutade med att vi vaknade av att det var kolsvart ute och att vi hade sovit i 2timmar. lyckat. pappa satt och spelade bingo när  vi kom ner. utan att ha reagarat över att vi varit borta i 2 timmar. blev lite snabb kvällsmat. sen fick mamma köra hem mig till stan. känns alltid så jobbigt att åka därifrån, är ju inte där så ofta som jag skulle vilja, tyvärr.
är svårt att hitta tid när jag jobbar kväll och dom dag ändå är dom i stan och jobbar varje dag så det skulle ju egentligen inte vara svårt att träffa dom.
ångest är vad jag kallar det.

sitter och kollar på miljoner miljarders kort. fick för mig att jag skulle göra flyttkort men att hitta "rätt" kort. tror nog att det blir bra tillslut

vill även tipsa lite om att h&m har börjat göra "hem artiklar" lr vad amn nu ska kalla det. mycket roligt fanns det iaf, värt att kolla in

http://shop.hm.com/se/deptstart?dept=HOME&shoptype=S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0