hemma bra men borta bäst

Äntligen ÄNTLIGEN sitter jag i min älskade fotölj med  en ben & jerry's chocolate fudge brownie. egentligen är jag sugen på fet varm mat, pizza, hamburgare. pommes med blue cheese. eller  ännu bättre carbonara. herre gud så gott!!!

senaste veckan har varit helt galen, men ändå har mycket hunnits med. vi flyttade till stugan en sväng för att slippa alla kartonger och flyttsaker. gud så gott det var.
 var och hämtade min lilla prutt igen, vi pruttade iväg och hälsade på farmor, första gången efter att hon flyttade. tror hon blev l,ite överraskad när hon såg mig. vi fikade men dricka ock kanterna av "majs vårbitar" som hon bakat nam nam fick med mig massor hem som nästan är slut nu. opss! men gott var det. blev en liten tur till patricia, tack för hjälpen med alla grejer, haha sen pruttade jag hem, lr vad nu hem är, det är lite luddigt just nu.
igår gjorde des ett tapert försök att väcka mig, förlåt, men jag stängde av ljudet;p sömntuta!!  resten av dagen vad minitsiuöst planerad. jocke skulle göra en grill intervju för VF's sommarbilaga förstår inte hur man kan bli så trött vi stupade i soffan när allt var klart. men god mat var det och nöjda var dom. får ni läsa sen när den kommer ut!! duktig snutten är
imorse var viljan att gå upp noll, zero, fanns inte!!! var helt död och detta höll i sig nästan hela dagen. vaar menybytar dag idag. tycker inte om första dagen med ny meny blir så mycket att hålla reda på, men det gick bra tillslut, kontroll och ordning är nyckelord. för alla utom mmig tror jag;p
det och en mild uttorkning och saken var biff, minst sagt

men nu ska det bli läggdax sova massor, me like
sweet dreams allihop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0