kort kort

får bara bli en liten kortis nu, måste snart lägga mig eftersom mamma kommer imorgon. vi ska puttsa fönster om vädret tillåter. känns dock inte så. men vid 11 ska hon komma iaf. vi får väl se. måste upp i tid så att jag hinner fixa lite.
brukar ju inte vara vaken så tidig annars ;p
annars är det inte mycket att förtulla,hände inte så mycket idag. var en sväng till haga hallen efter jobbet och handlade. passade på att säga hej till des påvägen tillbaka. hoppas att du inte fick allt förmycket skäll för att jag kom ;)

nu blir det natt natt

Kommentarer
Postat av: dess

hehe neejdu, skäll fick jag inget, men alla undrade vem du var för någon :D :D och om du va singel :P sa att du jobbade som kock vilket dom knappt trodde på eftersom du inte hade en mega mage typ, kock=tjock :P hahaha !

pöss ! <3

2009-05-10 @ 20:22:08
URL: http://desssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0