äntligen

äntligen,äntligen ,äntligen hittade jag min  laddare till telefonen herre gud vad jag har letat efter den. är inte lätt att hålla reda på 3 laddare och 2 mobiler. dock dök den bara upp idag bara sådär, så nu kan jag ringa och ta emot  samtal på samma telefon. alltid lika trevligt ;p
tyvärr har jag inte lagt in alla nummer än, lr snarare inga nummer alls. så namn i sms, tack ;p

fick ganska mycket gjort idag ändå, fick tag på fröken fräken på nwt. fick höra allt jag ville höra, för en gångs skull. knallade iväg till kbab fick reda på att  vi får flytta in en dag tidigare, så nu j****r är vi på G här
kan man börja ordna med allt som ska göras =D

idag var det finbesök av mr bond, är lite kul egentligen. jag är absolut inte intreserad av bondfilmer och har ungefär sett en halv bondfilm i mitt liv. men på något sätt så tycker jag att det är lite spännande
dock så kan jag ju få till lite, kanske korkade, men sanna infallsvinklar på det hela
t. ex
              

är det bara jag som ser en likhet, lr?


måste hitta något mer att sysselsätta mig med. det är baara tre gånger kvar på franskan, tiden går fort. men kanske något mer "fysiskt" lr vad man ska säga. plugga var kanske inte riktigt min grej. inte plugga på det sättet iaf. behöver mer struktur tror jag. det märks.
någon som har förslag?

nu ska det iaf bli kvällen, sov gott allesamen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0