franska-vurpa

gjorde stora framsteg idag med min "plugga framför tvn" teknik. den blev ganska BUSTED idag när jag väl kommer till franska plockar upp mina böcker, öppnar pärmen och vips där låg fjärkontrollen bland mina franskböcker.
haha ett gott skratt fick vi oss iaf.
på tal om franskan så var vi bara två stycken där idag. kändes mycket givande, lr inte kanske. känns ganska onödigt när hälften inte är där då det blir väldigt mycket repetition nästa gång, men men. not much to do.

stora nyheter med!! tror jakten av en grå kavaj är över hittade en idag. har väl inte riktigt bestämt mig. men jag vill nog ha den

lr var säger ni?



såhär glad kan man bli när man äntligen hittar något man letat efter länge ;)

nu är det nog snart natt natt känns det som
väntar på att gubben ska komma hem med, snutten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0