hemma dag =D

har haft en underbar dag idag. bättre än någonsin. gjorde mig ledig idag, max jobbade istället, orkade inte, gick inte
snodde jockes bil. lr ja snodde och snodde. han fick köra upp den ur garaget och parkera den på gatan (jag får inte köra upp bilen ur garaget) sen snodde jag den ;P
hade tänkt överraska mamma o pappa genom att bara dyka upp. men det gick inte.pratade med henne innan och hon frågade om hon skulle göra mat till mig också. hon kände på sig att jag skulle komma sa hon. =D
så jag och avril lavigne dunkade iväg på vägarna för att få en mysdag hemma



- mat
- "klädparty"
- mormor
- plantera hos morfar
- stugan
- mat
- bingolotto
det kan ju inte bli bättre än så

hemvägen blev lite värre 2 rådjur, 2 harar, 1 megahund och 1 minifågel
men jag lever och det är väl det bästa;p

igår var mamma här och hjälpte mig att städa, putsa fönster och massa massa mer. skönt att få undan det, tyvärr regnade det ju idag så det är väl snart ogjort. men men skönt att träffa henne

imorgon är det ringa ringa ringa som gäller, vi får se hur långt jag kommer många frågor som behöver svar som det ska bli något gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0