lördag

högmod går före fall, lr vad är det man säger?
det verkar iaf vara teckner för denna måndad. förstår mig inte på folk ibland.
hur kan man bli då uppbåst av att vinna en utmärkelse som inte är helt genomgående för sin kategori, en utmärkelse som han då inte skulle ha vunnit.
hur kan man välja att sälja saker istället för att låte som gå vidare inom familjen, bara för att tjäna några futtiga kronor, kronor som dom dessutom kommer att behålla eftersom det ändå är dom som lagt ner tid och kraft för att köra det. den enes skrot är en annans skatt, lr?
egentligen bryr jag mig inte så mycket om detta, jag orkar inte lägga energi på det. det är ändå jag som kommer gå lottlös därifrån, hur jag än vrider och vänder på det. alltså bryr jag mig inte.

imorgon är det söndag, och söndag betyder LEDIG!!
planerna är väl inte så stora
jocke ska träffa patrik
jag ska sno jockes bil (efter att han har kört upp den ur garaget) för att köpa blommor
titta på skor, sett så fiiiina
åka till stugan
tvätta,
blablabla
ungefär så kommer väl dagen se ut, vi får väl se vad som hinns med. har jag tur kanske det t.om kan packas lite, men det tvivlar jag på. var faktiskt lite stolt idag, blev några lådor. inte mycket kvar nu

nu måste det bli läggdags annars kommer det inte bli mycket gjort imorgon;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0