bilen säger prutt prutt prutt

mycket som har hänt nu. tog min lilla pruttbil och pruttade hem till mamma och pappa igår. mamma hade ju som sagt opererat sig, så tänkte att jag kunde vara lite med henne. nog för att hon skulle ha klarat sig själv, men människan är ju så grymt rastlös!!
var ute och gick lite, läste tidningar och sov i soffan. skönt det med ibland. blev en väldans massa körande också. kör ju inte bil själv så ofta, åker mest med trots att jag haft körkort i ett år. fick dock bevis på att vissa inte ska ha körkort. blev omkörd på innern/högersidan på sunnevägen, av en j***a norsk, stanna hemma för guds skull. mamma blev livrädd med, inte bra.

var på franska idag också, bara 2 gånger kvar, lr snarade 3 men nästa vecka är det kristi himmelfärd och inte pingst som jag trodde, ops. det väcker ju frågor som, ska jag gå till hösten. ska jag verkligen få ut något av det ska jag behöva gå 2 terminer till, 1år till. vad gör jag om 1år? herre gud vad nojig jag blir för lite franska. men en termin till kanske jag kan kosta på mig. det jobbiga är ju att man bokar upp sig så mycket och torsdagar är egentligen en ganska dum dag, onsdag skulle vara bättre, JA jag vet att det bara är en dags skillnad, men det är skillnad!! så d så

vi får se vad morgondagen utvisar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0