vad man ska ha på sig?

vad ska man ha på sig på en konfirmation? det är frågan. är det någon som har ett svar? har en liten ide om vad det blir men titta bara vad underbara dessa klänningar var
 
kanske inte riktigt konfirmations kläder, men ändå. ge mig!!

kom i storbråk med min stackars dvd förut när jag kom hem från jobbet,trött och sletenkom jag på attt jag ville kolla lite på sex and the city. enda problemet var att det endast pratades franska, dubbad franska till sex and the city. helt galet, carrie ska inte prata franska, nejnejnej. det går bara inte!!!så efter många om och men. skrik och panik så tillslut så började hon ändå att prata engelska, stackarn!!

imorgon är det söndag och söndag betyder ledighet. lr ja ledighet. imorgon är stora isärplockardagen av möbler.
sen blir det nog stugan, dåligt med möbler här annars ;p

har kommit på en sak som måste köpas till nya lägenheten "byxgalgar", ni  vet sånna som man spänner fast byxor men, lr snarare kjolar. men ändå!

jocke sa just en urgullig sak occkså. "gumman, titta på ett avsnitt till du"
till saken hör att vi tittar på sex and the city. är det inte så gulligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0