den dagen den sorgen

var mycket som hände idag, mycket bra lite dåligt men så är ju dagarna tyvärr.
började med att åka till kil och hämta min bil, stackarn var ju helt dammig, min lilla prutt. satt och pratade med bilen hela vägen in till stan, annars blev han putt;p
men vi levde både bilen och jag, duktigt tycker jag

mamma opererades idag och hon mår bra, känns bra och hon mår bra. det är de som är det viktigaste.
var mycket på jobbet idag med, lr snarare svinmycket kanske man ska säga
hoppas du inte tog åt dig av allt idag, var inte ditt fel. jag vet det.
brände mig idag också ajaj tummen och pekfingern. varför ska jag vara högerhänt för???!

körde hem max sen, hade ju ändå bilen;) tänkte jag. kan ju aldrig vara fel

imorgon blir det åka av. upp o ner överallt. vi får se vart det slutar
lyckades med konststycket att skriva i handen idag också ,  kommer jag väl vara blå i hela ansiktet imorgon när jag vaknar bara för det. för bort kommer jag väl inte få det iaf, nej nej onödigt det

nu är det natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0