var nog inte riktigt min dag idag

var nog inte riktigt min dag idag iaf, det nästan goda humöret försvann ytterst fort idag, usch och fy.
brände mig på ugnen och allt gick snett idag
för att inte göra saken bättre så såg jag världens sötaste klänning idag också.. jag vill haaa, ge mig!!

för att prata om något trevligare än mitt piip dåliga humör

mamma berättade en sån gullig grej om ett av mina kusinbarn
hon hade suttit i köket och kollat ut och sett en svart bil och direkt sagt
- titta, en BMW, det är Fredrik.
och grejen var just den att det var en bmw och även fredrik
till detta hör att ellen är 2 år. ska man inte mer säga "titta, brumm brumm" då?
söt unge


nu är det nattedax
ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0