bloggblogg

vilken dag det blev herre gud, hur orkar man egentligen,
både jocke och jag var helt förstörda och lyckades sova till 1030, dock blev jag väckt av min mobil, gaah, måste komma ihåg att sätta den på ljudlöst.
på tal om mobiler, så kom min älskade lila mobil tillbaka från reparation, HURRA. men har inte orkat ladda den lat som jag är! men skönt är det att den är tillbaka hoppas bara den fungerar nu.
blev vanlig lunch på melkers,walenbergare, men jag hittade aldrig rikktigt walenbergaren under pannbiffen någonstans;p
blev anfallen av en tant utanför konsum som tyckte att jag hade fint hår, men gud vad jag undrade någon som kom och pratade och härjade

lyckades med århundradets bllunder också, hälla 7up i örat, ingen bra kombination. bara så ni vet. skummade massor
otrevligt var det, och blött, USCH!!
 + =ingen bra ide!!


har hittat dessa underbara skor på dna, titta helt underbara vill ha vill vill ha. vi får väl se om don hamnar i min kära garderob till slut ;)
http://www.dna-shoes.com/default.asp?page=shoe.asp&id=09V3083

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0