torka tårarna min vän

jag kan inte hjälpa dig upp,
kan inte lysa upp den väg du springer.
jag kan inte vagga dig varm och lugn..

winnerbäck är den bästa tröst/sympatimusik som finns och eftersom jag inte fick gå på hans konsert igår så körde jag min egen lilla konsert i huvan påväg från franskan. kanske inte riktigt samma sak, inte samma stämmning men det fick gå ändå!!

idag började jag att köpa julklappar, illa. tror aldrig att jag har varit ute så tidigt och köpt julklappar. men men ska pengarna räcka så är det bäst att köra på.

sitter och funderar på när min gubbe ska komma hem, har gjort tacos till han som "överraskning" men han verkar inte vilja komma hem i snörusket. attans karl!!!

 

dagens mormor/moster citat
mormor: tänk om du kunde bo lite närmare så att du kunde komma och hälsa på lite oftare
moster: *fnys* ja, jag kunde lika gärna bott i usa!!

tror att någon kommer att få en enkelbiljett till alaska i julklapp!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0