en turne i svarta kläder

har just kommit hem från grums och parkerat mitt arsle i soffan, tyvärr får den inte stanna kvar där så länge till då jag snart måste springa till min kära franska kurs...

begravningen var jättefin, med mycket folk och blommor. är väldigt glad att jag bestämde mig för att åka dit. var kaffe och landgång efteråt och det hela drog ut på tiden lite mer än vad jag hade tänkt.

vi körde hem storkusin (42år) han berättade om ett band han hade hittat från att jag var 6år och grattulerade honom på 27års dagen grattis micke på födelsedagen från lill-kusinen,tyvärr kan jag inte komma och fira dig för jag är på gran canaria. vilka saker mamma ställer till med ibland. lämnade av pappa sen satte vi fart mot kil för att hälsa på mormor en liten stund och nu är jag äntligen hemma.

hade egentligen planerat att jag skulle gå ut sen efter franska men som jag känner just nu, så tror jag snarare på hemgång än utgång. vilket gör mig ganska sur eftersom jag var väldigt sugen på att gå ut i fredags.

blir nog att gräva ner sig i soffan med en god miljöbok kanske? men nästa gång då ska jag f*n mig ut så d så!!

attans nu spelar han på övervåningen elguitarr igen, när ska han lära sig något annat än smook on the water??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0