fokus

det känns som om jag samlar kraft, men jag vet inte inför vad.
min ork tar slut på en sekund och jag får fortfarande inte ro att sitta ner och läsa, det är för mycket som händer runt omkring mig den här delkursen. såfort jag sätter mig ner med en bok så snurrar bokstäverna och sidorna iväg. koncentrationspunkt 0 skulle man nog kunna säga.

trotts allt detta ofokus så har jag fått upp adventsljusstakarna, dock inte adventsstjärnan eftersom jag inte hittar den efter all flytt.
mamma kom och hämtade mig och vi hälsade på mormor på sjukhuset
piggade upp henne lite att få se lite folk och att slippa se psyk/snobbtanten i sängen brevid

imorgon blir en lång dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0