stora gardinbytardagen

det var lite tantvarning på mig imorse enligt terror. stå och stryka gardiner till jul musik! ;p
hade egentligen lite svårt att tro det själv, hatar egentligen att stryka gardiner. det blir aldrig bra soch när man väl ska få upp dom på gardinstången så är dom lika skrynkliga igen. men där stod jag ändå.
något som jag iaf anser är mindre tantigt är att hänga upp gardiner klockan tre på natten. vilket jag nu har gjort. nu är alla gerdiner bytta, inga nya köpta men ändå känner jag mig väldigt nöjd, skräll;p
imorgon åker adventsljusstakarna fram och julstjärnorna fram. wiiiiiee


Kommentarer
Postat av: dess

jag strök också gardiner till julmusik imorse! :D

och tvättade alla fönster! värsta duktiga var jag idag ;D

2009-11-28 @ 23:56:03
URL: http://desssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0