vart är solen?

god morgon sverige!!!!
vad sjutton gör jag vaken nu???suck det är ju mörkt ute, ställde vi inte om klockorna så det skullle vara ljust på morgonen?humm jag undrar jag...
ska på "skolresa" idag, där av den tidiga morgonen och vart ska vi? jo till torsby.av alla ställen....

kom ju hem med tåg i söndags,tre trasiga tåg,skrikande ungar och fem timmar tog det att ta sig hem. mamma var snäll och kom och hämtade mig vid tåget och sov sen hos mig. sen igår var hon med mig och köpte en ordentlig vinterjacka, så fryser jag i vinter vet jag inte vad jag ska ta mig åt faktiskt. blev även en ny mössa som passade till jackan, TACK MAMMA!

nu väntar frukost och gummistövlar tänkte att ska man göra det så ska man ju göra det på riktigt, eller hur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0