suck

igår när jag vaknade var jag helt inställd på att det var lördag och det fortsatte under hela dagen. bara sånadär småsaker som man hakar upp sig på, men ändå. sånt som man hakar upp sig på!

och saker som man kan haka upp sig på var nog ett genomgående tema för gårdagen. tröttnar så nycket på folk ibland. har du inte nog mycke stake för att säga det till mig personligen rakt i ansiktet på mig så kan du bara knipa käften. för det finns ingen anledning att gå och prata skit runtomkring med andra!! väx upp vuxna människa


Kommentarer
Postat av: dess

Bra emma! ut med ilskan!! :D

usch snart jobb dags .. tänk om varje dag vara tisdag dag! ;D

2009-10-17 @ 15:38:15
URL: http://desssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0