en fredag kväll, en fredag kväll det är en kväll med glatt humör

bilarna ute på gatan säger wroom wroom wroom, wroom wroom wroom.
bilarna ute på gatan säger wroom wroom wroom
hela natten lång


gud så dom pruttar runt på gatorna, trött jag blir. visst det är fredag men för guds skull det är svinkallt ute!!! skaffa ett liv eller iaf ett jobb så att ni själva kan betala för bensinen iaf. flytta he,ifrån och inse att det finns andra saker än att åka bil att göra!!
så nog galla spydd över äckliga arbetslösa takdunkare för idag!

har varit duktig och läst i min lilla bok, nu ska jag bara fortsätta läsa i min lilla bok i fortsättningen. still going strong. åt världens potion paj förut, hur ska jag orka tacos också? ajajaj.


sitter och tittar på idol nu, än så länge har det inte blivit nån film. har just förstått vilka som tävlar och inte tävlar på idol så kanske fastnar,vem vet. en sak är ju säker och det här händer inte att jag kommenterar idol ofta men tove och mariette vilka stjärnor!

 eller
svårt val faktiskt, humm

(jaja massor av bilder jag vet, men min blogg och jag får bildbajsa om jag vill, så det så ;P )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0