fredag i solen

sitter här försjunken i soffan, skulle ta tag i en bok tänkte jag men orken försvann.
därför blir planerna för dagen blir
-promenad till konsum
-mat
-läsa
-film+mat kanske
är så sugen på att kolla på film, ni vet såna som man sett 10 000 gånger och som jag inte vill utsätta jocke att kolla på igen.
ajajaj va pengarna bara flyger iväg, varför? nej, ajabaja emma nu får det vara slut på detta. och det är det också. kan inte komma på någor annat just nu som möjligen skulle locka.

var och hämtade tågbiljetten idag med och som tur var, var det bara en tågbiljett var orolig för att det skulle vara miljarder biljetter. för med min lycka skulle ju någon biljett försvinna på vägen och jag skulle bli avslängd eller nåt ;p
påtal om att köpa så köpte jag en väska idag, en grå precis som jag ville (förlåt erika för den ser ut som din). i vilket fall så var den perfekt, ingen snö kommer att komma in i den i vinte och jag kommer att få med mig allt både upp och ner till kalmar :)

nu bär det av ut igen, heja mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0