åka åka lite bil

vad gör man klockan två på natten när man inte orkar sova?man åker till statoil med pojkarna och äter snuskig snabbmat ;) dock fick pojkarna skrapa rutorna innan vi åkte (kallt ute) medans jag satt i bilen och värmde mig

var uppe ganska tidigt imorse, jocke skulle till jobbet och jag blev tvärpigg, masade mig till soffan och fick på sex and the city ( ja jag vet igen) men somnade efter mindre än halva. inte riktigt den den dag som jag hade tänkt mig, men ändå.

fortfarande otroligt sugen på ny säng, blir nog en ny sväng till ikea snart och titta lite mer ;)
(snääälllla jocke)

kanske, kanske inte. vem vet?


Kommentarer
Postat av: Anonym

sonnelids kanske på mån

2009-10-07 @ 11:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0